"A fi impreuna este un inceput, a ramane impreuna este un progres, a lucra impreuna este un succes." (Henry Ford, Fondator Ford Motor Company 1903)"
Promovare web prin backlink
All Links in Scoala gimnaziala, gradinita - institutii scolarizare publice
Scoala Gimnaziala Nr. 1 Hudesti , Botoşani
Şanse egale pentru educație promovând identificarea și dezvoltarea abilităților și capacităților fiecărui elev pentru a fi capabil să se adapteze unei societați democratice, prin formarea unor comportamente si atitudini responsabile față de ei și față de comunitate. Școala trebuie să devină o unitate model în educarea tinerei generații, să mențină statutul de adevărat lăcaș de cultură, unde se formează tineri cu o pregătire temeinică. Hudești 717210, Botoşani
Telefon: 0231623133
secretariat@scoalahudesti.ro
scoala_hudesti@yahoo.com
Şcoala Specială Paşcani, Iasi
O scoala speciala facuta de oameni speciali pentru copii speciali.
Cel mai important a fost să înțelegem că școala nu este numai un serviciu, ci este locul în care ne petrecem foarte mult timp, este locul unde ne punem în practică ideile, este locul unde învățăm și ne transformăm, motive suficiente de a face acest loc mai cald, mai primitor, un al doilea cămin. Așa au venit rând pe rând proiecte care au schimbat școala în cea cu care, astăzi la 44 de ani de existență, ne mândrim. Am realizat proiecte europene ce ne-au deschis orizonturi călătorind în țări europene pentru a învăța din experiență colegilor de acolo. Am oferit experiența noastră la schimb și încet, încet am devenit noi cei ce am putut învăța pe alții. Am construit cabinete și laboratoare, ne-am făcut clase frumoase, am plantat pomi și multe flori și, cel mai important, am oferit copiilor ce ne-au călcat pragul ceea ce aveau nevoie pentru a deveni oameni. Cu timpul ne-am făcut o identitate creându-ne sigla, steagul, site-ul, imnul și am luat de pe fețele copiilor noștri zâmbetul pentru a ne face un brand, Special de Pașcani. Cu acest zâmbet i-am primit pe toți cei ce ne-au devenit prieteni, pe cei de lângă noi (elevi și profesori de la școlile din Pașcani), pe cei asemeni nouă (de la alte școli speciale), prieteni din țară care ne-au ajutat în proiectele noastre sau prieteni de foarte departe, din alte țări ca
Centrul Școlar pentru Educaţie Incluzivă ”Constantin Pufan”
În prezent, unitatea şcolară dispune de o bază materială bine dezvoltată, cu o echipă tânără şi entuziastă de cadre didactice cu competenţe în educarea în educarea, compensarea şi terapia deficienţei auditive şi deficienţelor senzoriale multiple, precum și în educarea și terapia elevilor cu elemente din spectrul autist, deficiențe mintale, Sindrom Down, deficiențe grave și asociate.
Competenţele echipei multidisciplinare de profesori şi terapeuţi acoperă servicii pentru: intervenţia timpurie, educaţia perceptiv auditivă, psihodiagnoza, logopedie, stimulare cognitivă, terapie ocupaţională, terapie psihomotrică, kinetoterapie, ludoterapie, art-terapie, orientare școlară şi profesională, consilierea familiei.
Personalul didactic auxiliar şi nedidactic format din asistent social, instructori pentru educaţie, supraveghetori de noapte, cadre medicale, secretar, administrator financiar şi de patrimoniu, muncitor bucătărie şi de întreţinere, îngrijitori, este centrat pe copii, implicându-se cu multa grijă şi afectivitate în educaţia şi îngrijirea acestora.
Centrul dispune de săli de clasă dotate cu videoproiectoare, table interactive și calculatoare corespunzătoare procesului instructiv-educativ şi recuperatoriu. Cabinetele de terapii specifice sunt dotate cu table interactive, calculatoare şi softuri educaţionale specifice mai multor tipuri de deficiențe.
Şcoala Gimnazială Ungheni, ARGEŞ
Școala Gimnazială „ Tudor Cornel ” Ungheni asigură educația copiilor cu vârste cuprinse între 3 și 15 ani din comuna Ungheni conform standardelor naționale. Serviciile oferite de școală au la bază calitatea, performanța, promovarea valorilor europene, egalitatea șanselor pentru toți participanții la procesul educațional și deschiderea spre învățarea pe tot parcursul vieții.
Viziunea școlii
Școala este poartă deschisă spre educație, cunoaștere, aspirație, împlinire. Școala oferă egalitate de șanse elevilor. Trăind într-o comunitate rurală, elevii învață să fie toleranți și respectuoși unii cu alții, să prețuiască valorile unanim acceptate, dar și pe acelea ale spațiului în care s-au născut. Prin serviciile aduse în plan social, cultural și economic, școala oferă un parteneriat real comunității, devenind un centru de servicii educaționale.
Școala Profesională Focuri, Iaşi
Școala Profesională Focuri în parteneriat cu comunitatea locală iși propune să ofere șanse egale pentru educație și cultură tuturor elevilor, indiferent de etnie și religie, promovând identificarea și dezvoltarea abilităților și capacităților fiecărui elev pentru a fi capabil să se adapteze unei societați democratice, prin formarea unor comportamente si atitudini responsabile față de ei și față de comunitate. Școala trebuie să devină o unitate model în educarea tinerei generații, să mențină statutul de adevărat lăcaș de cultură, unde se formează tineri cu o pregătire temeinică în domeniile,,Industrie textilă și pielărie’’, ,,Agricultură’’și Alimentație publică.
Şcoala Profesională Tătăruşi, Iaşi
Avem urmatoarele obiective:
Crearea și menţinerea în şcoală a unui climat de siguranţă fizică şi psihică necesar derulării optime a activităţilor şcolare şi extraşcolare, mediu de învățare colaborativ.
Revizuirea calităţii proceselor de predare – învăţare – evaluare în vederea dezvoltării armonioase a personalităţii elevilor, obținere de feedback între profesor-învățare-elev.
Dezvoltarea dimensiunii culturale a şcolii prin derularea de proiecte şi parteneriate locale, naţionale şi europene, concomitent cu păstrarea și promovarea trecutului, a tradițiilor și obiceiurilor locale.
Dezvoltarea școlii, a resurselor umane și materiale pentru un învățământ de calitate prin accesarea fondurilor europene și atragerea sponsorizării.
Contact: STR MIHAIL SADOVEANU NR 8, Comuna Tătăruşi, Jud Iaşi Telefon +40 232 768 119 secretariat@scoalatatarusi.ro
Şcoala Gimnazială Nr. 1, Comuna Rădeşti Galati
La început Şcoala Gimnazială Nr. 1, Comuna Rădeşti Galati a fost denumită - Şcoala de 8 ani Rădeşti. Aceasta a luat fiinţă în anul 1864 prin contribuţia voluntară a cetăţenilor acestei comune. Localul nu poarta devizul unei şcoli tip, fiind construită din chirpici. La înfiinţare a fost construită cu doua săli de clasă, cancelarie şi un mic culoar.
În anul 1959 cu ajutorul organelor de stat s-a trecut la construirea unui nou local de şcoală tip care a fost dat în folosinţă în anul 1961-1962. Acest local este corpul A al şcolii actuale care a fost reabilitat în anul 2003.
În anul 1980 mărirea numărului de elevi din cadrul şcolii generale a presupus şi mărirea spaţiului de şcolarizare ceea ce a făcut ca în acel an, să se construiască un local nou care cuprinde doua săli de clasă şi doua laboratoare. Acest local este corpul B al scolii actuale.
Scoala Gimnaziala Ipotesti Suceava
Promovăm valori precum: calitatea, eficienţa, cooperarea, respectul reciproc, respectul pentru profesie, receptivitatea la nou, responsabilitatea, munca în echipă, dorinţa de afirmare. Pentru prima dată problema înfiinţării unei şcoli pe meleagurile ipoteştene a fost abordată de către autorităţile austriece în 1885. Trecuseră 110 ani de când asemeni celorlalte localităţi din zona de nord-vest a Moldovei şi Ipoteştiul fusese smuls din graniţele statului care, anterior, sub conducerea unor domni precum Petru I Muşat, Ştefan cel Mare sau Petru Rareş, cunoscuse momente de glorie şi a fost încorporat, cu forţa, în urma unor decizii adoptate de mai marii Europei întruniţi la masa tratativelor diplomatice, în graniţele Imperiului Austriac. Prin intermediul ordinului 2 290/1885, Forul superior din Bucovina pentru districtul Suceava a decis ca începând din 3 februarie 1886 în Ipoteşti să funcţioneze o unitate şcolară. A mai trecut, însă, încă un an şi jumătate până când directivele au fost transpuse în practică. Datele de care dispunem arată că această instituţie a început să funcţioneze din 1 septembrie 1887.
În Lisaura şi Tişăuţi, datorită apropierii de oraş, cea mai mare parte a copiilor au frecventat cursurile şcolii primare care funcţiona în Suceava. Creşerea numărului de copii i-a determinat pe locuitorii celor două sate să construiască o clădire care să servească şcolarizării
Școala Gimnazială Nr. 7 Botoșani
La școala noastră vin elevi din toate cartierele orașului, datorită renumelui pe care l-a dobândit cu timpul. Clădirea școlii este împrejmuită de mult spațiu verde. Terenul de sport este unul dintre cele mai mari și mai moderne.
A scrie istoria învățământului românesc fără a face o referire la cel botoșanean înseamnă a face un lucru incomplet, avand în vedere oamenii de valoare pe care i-a dat acest ținut al Botoșanilor. În acelasi timp însă, o istorie a învățământului local ar fi inexactă dacă nu ar conține o cât de mică informație despre Școala nr. 7 Botoșani din două motive: al vechimii și al valorilor sale.
Evident, de-a lungul timpului, școala a avut mai multe denumiri și chiar localuri. Întorcându-ne la origini găsim informații despre Școala de fete nr. 1 cu începere din anul 1860, sub forma unei școli primare de fete, care "a funcționat în diverse localuri până în 1889."
Scoala gimnaziala "Alexandru Vlahuta" Iasi
Scoala gimnaziala "Alexandru Vlahuta" Iasi urmărește asigurarea unui învățământ de calitate care să conducă la egalizarea șanselor la promovarea unui comportament decent strâns legat de cinstre onoare respect reciproc toleranță prin dezvoltarea unor competențe aptitudini capacități.
Atitudini și creativități insuflând elevilor siguranță de sine forță fizică și morală astfel încât la terminare aceștia să fie capabili să se integreze și să se adapteze la schimbări într-o societate deschisă și democratică, în care accentul se pune pe inițiativă, pe capacitatea de asumare a responsabilității și pe respectarea legilor ei.
Şcoala Gimnazială Specială nr.1 Bucureşti
Misiunea Scolii Gimnaziale Speciale nr. 1 este integrarea copiilor cu nevoi speciale in viata de zi cu zi, participarea elevilor la actiuni si activitati de educare, reabilitare, recuperare, de adaptare si integrare prin care sa se simta parte din comunitate.scoala speciala nr 1 Bucuresti
Scoala Gimnaziala Speciala nr.1 este o unitate de invatamant situata in centrul capitalei, unde se scolarizeaza elevi cu deficiente mintale moderate si severe
Scoala isi are locatia intr-o cladire veche de peste 100 ani, construita in 1889 pe terenul concesionat de Ministerul invatamantului de catre Ministerul Cultelor, aflandu-se in vecinatatea bisericii ,,Popa Rusu".
Numita initial ,,Scoala Ajutatoare nr.1", a fost prima institutie din Bucuresti care, incepand din 1954, a scolarizat elevi cu deficiente mintale.
Actuala denumire a primit-o dupa 1993, cand toate unitatile de scolare pentru elevii cu deficiente mintale s-au numit ,,scoli speciale". Scoala are program de semiinternat si este destinata instruirii, educarii, recuperarii elevilor cu deficienta mintala.
Școala Gimnazială Carastelec, Salaj
Școala Gimnazială Carastelec are un efectiv de 98 de elevi și 32 doi de preșcolari la Grădinița Carastelec, 12 cadre didactice din care 6 profesori, 4 învățători , 2 educatoare . Până în anul 2000 şcoala funcţiona cu o dotare materială precară şi depăşită. În anul 2000 datorită unei donaţii Olandeze am reuşit să schimbăm băncile vechi cu măsuţe şi scaune moderne. În anul 2004 , din fonduri de la Guvernul României şi bugetul local a fost modernizată încălzirea şcolii cu încălzire centrală, a fost introdusă apa potabilă şi a fost schimbată pardoseala cabinetului de chimie cu gresie. În 2006-2007 , din fonduri de la Guvernul României a fost construit un grup sanitar modern , s-a schimbat învelitoarea acoperişului şcolii, s-a construit un gard de împrejmuire, s-a asfaltat curtea şcolii, au fost schimbate uşile şi geamurile ,s-a izolat termic toată clădirea, s-au aplicat zugrăveli exterioare devenind asfel o şcoală modernă, cu aspect plăcut şi primitor.
Datorită proiectului PROIECT PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL RURAL , ,,Multimedia în şcoală”, din anul 2006, şi a proiectului ECONOMIA BAZATĂ PE CUNOAŞTERE din anul 2007 , avem un cabinet de informatică dotat cu mobilier, instrumente audio-vizuale şi computere performante cu acces la internet ceea ce facilitează atât activitatea elevilor cât şi a cadrelor didactice.
Instrucțiuni către Școala Nr. 134 Bucuresti
Contact
Scoala nr. 134 Str. Baciului nr. 4A Sector 5, BucurestiDescriere Scoala 134 Bucuresti
Tel. / Fax. 021 / 450 35 02
E-mail : secretariat@scoala134.ro Temporare: scoala134@yahoo.co.uk sau scoalanr134@yahoo.com
Instrucțiuni către Școala Nr. 134 (Bucuresti) cu transportul public
Următoarele linii de tranzit au rute care ajung aproape de Școala Nr. 134
Autobuz Autobuz: 139, 141, 216, 220
Metrou Metrou: M2
Tramvai Tramvai: 19, 8
Scoala Gimnaziala Muncelu de Sus, Jud Iaşi
Scoala Gimnaziala Muncelu de Sus are in subordine urmatoarele locatii :Prezentare Scoala Gimnaziala Muncelu de Sus, Jud Iaşi
Scoala gimnaziala Mogosesti-Siret
Gradinita cu program normal Mogosesti-Siret
Gradinita cu program normal Muncelu de Sus
Scurt istoric al Şcolii din satul Muncelu de Sus
Prima şcoală cu clase primare din satul Muncelu de Sus a fost înfiinţată în anul 1854 şi a funcţionat până în 1855 în pronaosul bisericii din sat, în timpul domniei lui Al. I. Cuza unde şi-a desfăşurat activitatea primul dascăl, Popa Gheorghe Vartic.
Şcoala Gimnazială "SPIRU HARET" Însurăţei, județul Brăila
Construcţia Şcolii Nr. 1 Însurăţei a început în anul 1930 iar în 1932 funcţiona cu o singură sală de clasă. În 1979 şcoala a fost definitivată. La 01 august 2010 clădirea şcolii a intrat într-un proces de reabilitare şi consolidare în baza unui proiect cu fonduri europene care s-a finalizat la 01 august 2011. Şcoala Nr. 2 a fost construită în perioada 1922-1923. De asemeni a fost reabilitată şi consolidată, ca şi Şcoala nr. 1, în aceeaşi perioadă, în baza aceluiaşi proiect/Axa 3 POR. Din data de 01.09.2011, prin reorganizarea reţelei şcolare, cele două corpuri de clădire au fost cuprinse într-o singură unitate şcolară, numită Şcoala cu clasele I-VIII Însurăţei. Începând cu 01 septembrie 2012 a fost schimbată această denumire în Şcoala Gimnazială Însurăţei iar din data de 01 septembrie 2014, printr-o hotărâre a Consiliului Local al orașului Însurăței se numește Școala Gimnazială ”Spiru Haret” Însurăței. Începând cu anul școlar 2020-2021, ca urmare a evaluării ARACIP și în baza Ordinului MEC nr. 4226 din 11.05.2020 privind reorganizarea rețelei școlare a județului Brăila, unitatea de învățământ preuniversitar de stat acreditată Școala Gimnazială ”Spiru Haret” Însurăței, ca unitate absorbantă, preia Grădinița cu program normal ”Ion Creangă” din orașul Însurăței, ca structură arondată fără personalitate juridică.
Şcoala Gimnazială Nr.1 comuna Slobozia Conachi, Județul Galați
Situata la 26 de Km de municipiul Galati, Scoala Gimnaziala Slobozia Conachi se numara printre scolile romanesti preocupate de oferirea unei educatii de calitate elevilor sai, in spiritul competitiei si performantei, dar si al bunului simt si respectului pentru oameni. Cei 350 de elevi ai scolii sunt indrumati de un colectiv de cadre didactice bine pregatite, devotate profesiei si apropiate de elevi si de parintii acestora.
Gradinita Nr. 135 din Bucuresti cu cantina proprie
MISIUNEA Grădiniței Nr. 135 din Bucuresti este asigurarea unui învățământ de calitate prin asigurarea unui climat de învățare modern, stimulativ, centrat pe interesele și nevoile copiilor, pe așteptările părinților prin asigurarea de șanse egale în educație tuturor copiilor.
Grădinița Nr.135 are personalitate juridică, funcționează în 1 corp de clădire, iar procesul instructiv-educativ respectă curriculum preșcolar și este aplicat de către cadre didactice calificate. Grădinița are un mediu educațional adecvat nevoilor de dezvoltare ale copilului, a desfășurării actului educațional la nivel modern.
Grădinița dispune de cantină proprie, de mobilier modern în sălile de grupă, de un spațiu de joacă dotat cu mobilier specific particularităților de vârstă.
Scoala Gimnaziala Miroslovesti judetul Iasi
Misiunea școlii este să asigure formarea de cetățeni activi, capabili să intre în competiția de pe piața muncii locale și europene. Promovăm accesul egal la educație pentru atingerea calității serviciilor educaționale, printr-o comunicare deschisă și permanentă cu partenerii educaționali și sociali pentru transformarea școlii într-o sursă de dezvoltare a comunității locale. Misiunea școlii este de a fi deschisă pentru toți cetățenii, spre a le oferi șanse egale de dezvoltare personală și profesională.
Prin dotarea modernă a laboratoarelor și atelierelor răspundem cerințelor de satisfacere a nevoilor elevilor școlii noastre, asigurându-le o pregătire la nivelul standardelor, dezvoltându-le creativitatea, spiritul întreprinzător, gândirea critică, capacitatea de asumare a responsabilităților, flexibilitatea, capacitatea de comunicare și adaptare la condițiile sociale actuale.
Scoala Gimnaziala Ion Creanga din comuna I.C. Bratianu, judetul Tulcea
Scoala Gimnaziala Ion Creanga din comuna I.C. Bratianu, judetul Tulcea urmărește formarea personalității autonome și creative a elevilor, asigurând o pregătire de înaltă calitate pentru dezvoltarea intelectuală, socială și profesională, bazată pe cunoștințe de cultură generală și formarea de competențe profesionale, în vederea adaptării socio-economice care să le permită elevilor exercitarea unei profesii, continuarea studiilor în liceu si învățământul superior sau realizarea propriei afaceri.
Scoala Gimnaziala Savoiu Targu Jiu
Prima școală de fete de la Târgu Jiu a fost realizată la inițiativa pitarului Constantin Săvoiu Surcel, născut în anii 1812. Infiintata la data de 15 septembrie 1855, ca o şcoală de fete, sub numele de Institutul Săvoiu. Familia acestuia era deținătoarea unor întinse suprafețe de teren în zona localității Borăscu unde aveau și o casă cu un aspect impozant. Acesta era cunoscut ca filantrop al orașului și județului și asta pentru că la inițiativa sa au fost ctitorite și două biserici. Constantin Săvoiu a fost arestat în anul 1854, fiind acuzat că ducea vești de la generalul Gheorghe Magheru.